måndag 30 november 2009

Det Blir Inte Större Än Så...

Satt och kikade på El Clásico igår med förhoppningar om att Barca skulle vinna matchen, men länge såg det ganska svårt ut, och Real hade många riktigt bra chanser. Sen bytte Barca in Zlatan i början av andra halvlek, och han behövde 4 minuter innan han avgjorde supermatchen. Det blir inte större än så liksom... Hemma i tv-soffan satt jag och kikade, medans min kusin var på plats. Jag är grymt avundsjuk på honom som fick uppleva det där ögonblicket i en stol på Camp Nou. Jag ska väl ta mig dit någongång och uppleva en match live där. Jag har varit på stadion en gång i tiden, men då var det ingen match där, och det var ju synd...

Innan fotbollsmatchen var vi på bio, Luftslottet som sprängdes, den var bra den med och dom 2,5 timmar den höll på gick fort. En av delägarna i vårat whiskyfat var med några sekunder i filmen, det är ganska stort det med :)

Inga kommentarer: