söndag 1 november 2009

Kryss

Vi spelade 7-7 i innebandyns korpserie idag, mot Möttönen PS eller vad dom heter dom där finnarna... Ett mål gjorde jag igen, helt otroligt, snart börjar man väl tro att man är en målskytt på riktigt. Det är viktigt att jag får göra många mål, för vi har en intern skytteliga på arbetslaget, vi är tre stycken som spelar i olika lag, och jag leder för tillfället med 3-2-1... Sen är det en till som spelar också men han är målvakt och kommer aldrig att göra mål, han släpper bara in. Åter igen släppte vi in två mål i slutet av matchen, vi ledde med 7-5 men det höll inte den här gången heller... Nästa vecka har han som spelar i dagens motståndare chansen att gå om mig för då är jag och han som bara gjort ett mål på kryssning. Han som är hack i häl på mig gjorde också mål idag, det var därför jag måste göra ett och återställa ordningen liksom...

Inga kommentarer: