onsdag 30 september 2009

Trött

Idag har jag varit sjukt trött. Jag sov i och för sig inget vidare i natt heller, men jag slapp jobba i alla fall, och det kan man ju vara glad för. Men ändå, jag har varit trött... Eftersom jag har varit ledig så har också Oskar varit hemma från dagis och härjat runt med en trött pappa. Ikväll tror jag att jag går och sover tidigt. Jag såg i tidningen att det var inget att skämmas, eller ha dåligt samvete för när man är så här gammal som jag är, så det är bara att gå och lägga sig... Fast det är lite jag vill se på tv också... Vi får se hur det blir. Två förmiddagsskift kvar, sen är det helt, och på lördag kanske vi åker till Rättvik och går på marknad, om vädret tillåter vill säga...

På grund av enorm trötthet ställde jag in träningen idag också, så då får jag köra den på fredag istället. Jag hade tänkt gå med stavarna, också det var inget att skämmas över i min ålder, att gå med stavar alltså. I morgon blir det ett pass på gymmet igen. Jag fick tidningen Vasalöparen, och Pölders katalog med prylar, i postlådan igår så nu har man fått lite ny inspiration och motivationen har återvänt. Till viss del i alla fall. Nu får det nog ta och bli lite snö så man får åka skidor. Jag såg förresten på skidspår.se att man redan nu kunde åka "i fantastiska förhållanden" i Funäsdalen tror jag det var...

1 kommentar:

Skogens drottning sa...

Jo men visst har man väl rätt att vara lite trött - särskilt så här års!

Ha det gott!