måndag 7 september 2009

Lurendrejare...

Åh vad bra! tänkte jag när jag såg priset på Blue Rayspelaren och beställde. Leveranstid 4-7 dagar fick jag besked om, och efter fyra dagar fick jag i alla fall fakturan, men någon Blue Rayspelare har inte dykt upp. Än. Sen började kolla vad folk som handlat där har lämnat för omdömen, och det var ju ingen trevlig läsning, en på hundra kanske hade lämnat nåt positivt, men resten var rena katastrofen. Antingen hade dom fått vänta flera veckor på varan, eller också inte fått den alls. Jag försökte avbeställa, men det gick inte för den var skickad svarade dom idag. Det är väl positivt i alla fall, att kundtjänst svarade på mail, för det var många som aldrig ens fått svar på varken telefon eller mail... Vi får väl se om varan kommer så småningom, för på deras hemsida stod det att min order "bearbetas"... DigiSwe heter företaget...

1 kommentar:

tess sa...

lycka till