onsdag 16 september 2009

Kajsa Anka

Eller Anna Anka heter hon väl... Jag borde inte bry mig det minsta, men när jag läste artikeln om henne och med hennes puckade uttalanden blir man smått irriterad. Hon kallar oss svenska män för tragiska, för att vi byter blöjor och lagar mat...

"Svenska pappor är tragiska med sina blöjbyten och sin jämställdhet. En riktig amerikansk man får panik om han är ensam med barnet i mer än 20 minuter. Amerikanska pappor lagar inte mat och stryker inte, de jobbar och försörjer sina familjer"

Ja, det är ju lätt att säga när man gift sig till rikedom, då kan man ju ha nageltjej, hårtjej, personlig tränare, barnflicka, som man dessutom kan håna för att hon har liten lön och är avundsjuk på Annas liv, och en hundskötare. Om man absolut inte vill umgås med sina barn på ett normalt sätt. Och eftersom mannen, det rika trollet i det här fallet försörjer sin familj så tackar Kajsa Anka genom att vara attraktiv och suger av sin man varje morgon, det är nämligens kvinnans uppgift att sexuellt se till att mannen känner sig tillfredsställd, annars får man skylla sig själv om han är otrogen... Jag vet inte hur hon lyckas med tillfredsställelsen, men attraktiv är hon knappast, det kan bara en gammal gubbsjuk gubbe tycka i såna fall. Ja, den riktiga Kajsa Anka är mer attraktiv än sin namne Anna som förmodligen opererat sig ful, och den personliga tränaren har sett till att hon ser ut som ett anorektiskt missfoster. Men alla attraheras vi av olika saker, och det är väl tur det...Ja, inte vet jag, alla har vi olika värderingar i livet, och jag är helnöjd med mitt liv, med att umgås med Oskar, laga mat, byta blöjor, städa och greja. Jag vet inte vilket mansfolk som är mest män, svenska eller amerikanska stormrika farbröder, vi har då i alla fall en penis mellan benen i båda länderna...

3 kommentarer:

Madonnan sa...

Haha, det var ord och inga visor det. Tror jag ska kolla det programmet, för har hört en hel del om det från andra...

Och visst är väl det riktiga det som är värt något här i Livet. Ytan har fått för stor plats numera!

Ha det fint och håll gärna tummarna för min nattsömn inatt... :)

kentAA sa...

Ett svin eller familjefar? Inte så svårt att välja vilken sorts man man vill va..

Tvärslå sa...

Sen är ju också frågan - vilken kvinna är egentligen så korkad att hon lever för att edast tillgodose sin karl ?
Som dessutom endast verkar leva för det han själv vill...
Nu såg jag inte programmet och har inga planer på att göra det i framtiden heller etersom jag inte klarar av idiotiska bimbos och ego karlar som lever i sin egen lilla värld.
Näpps, tacka vet jag lite skit i hörnen och ett jämställt leverna.