fredag 4 september 2009

Avslöjad

Igår morse när jag kom till jobbet gick direkt in på kontoret och hämtade ett par nya badtofflor, i lite för liten storlek, men nya beställdes... När jag kom ner i omklädningsrummet hörde jag en kille som sa; här kommer en till som blivit av med ett par badtofflor... Killen hade också, precis som jag blivit bestulen på sina badtofflor, men hans var märkta och han hittade på dom och tog dom tillbaka. Kolla i hans skåp om han har några tofflor där, sa han. Jag kollade och där stod, förmodligen mina, ett par tofflor i min storlek... Ja, jag lät dom stå kvar men den andra killen hade börjat ruva på en hämd, samtidigt som han öronmärkte mina nya tofflor. Tjyven snodde ett par andra tofflor först, som han blev av med och sedan tog han mina... I morse när jag kom ner var hämden planerad in i minsta detalj, han som blev av med sina men som hittade på dom igen, visade mig en bild och berättade vad han skulle göra, och här är resultatet..

3 kommentarer:

Tvärslå sa...

Hahahaha va roligt :)

Tänk va ett par badtofflor kan utlösa ;)

Anonym sa...

sätt dit han.

kentAA sa...

Skulle satt dem skitbilliga så han blev nerringd:D