måndag 21 september 2009

Slut På Helgen...

Ja, då var det slut på helgen för den här gången, men jag ska bara jobba två skift och sedan är jag ledig igen, det kan jag stå ut med. Jag har lite tid jag måste ta ut innan oktober och det är ju kanon att göra det när man har nattskift... Helgen har varit bra. I lördags hyrde vi ett släp och åkte till Västerås och hämtade hem ett par skinnsoffor som vi tar över efter sambons syster, vi stannade där några timmar innan vi tog oss hem igen. Igår var vi på bio, Flickan Som Lekte Med Elden, den var bra, men kanske inte lika bra som den första filmen i serien, men klart sevärd i alla fall. Samtidigt gick det två fotbollsmatcher som jag gärna hade sett live, men man kan inte få allt här i livet. Den ena spelade jag in så jag kunde kika på den när vi kom hem från bion. Mobilen hade stängts av i god tid före matchstart så att jag skulle slippa få en massa sms om resultatet. Det gick vägen, Blåvitt slog Södervraken relativt enkelt, men fick skyttekungen skadad. Igen. United slog City också och det var ju kanon det med...

I morse ställde jag mig på vågen, precis som jag har gjort varje måndag i sju veckor nu. Jag har minskat 7,4 kilo på dom veckorna och känner mig riktigt nöjd. Speciellt med att jag bara har två siffror före kommatecknet nu. 12,6 kilo till ska jag ha bort innan Vasaloppet. Det kan gå.

1 kommentar:

Cammo sa...

Jasså, jag som hade så höga tankar om andra Larsson filmen...Den boken är nämligen den bästa i serien...
Oj, vad duktig du är som minskat så mkt i vikt!!!! Fortsätter du så borde det kunna gå att kunna bli av med de där 12 kilona...(fast det blir ju en jul också...)