fredag 11 september 2009

Rust

Jag är utan dator för tillfället, eller nu har jag ju tillgång till den, men vi håller på att måla taket i rummet där datorn står, och vi lät den stå kvar också medans målningen pågick, dock täckte vi över den... Nu har vi målat klart med den där färgen, vi kom på att det inte gick att måla med den, det går knappt att vara här inne nu, två dagar efter vi målade sista gången. Den stinker den där färgen, och den gör så att ögonen svider och man blir lite yr av den också... Efter målningen blir det nya tapeter och matta och sen ska det väl vara klart här inne tror vi, och det har tagit tre år ungefär... Allt har sin tid.

Träningen den här veckan har inte varit bra. Jag har ont i halsen, och då ska man ju inte träna alls, men jag har i alla fall promenerat till och från jobbet. Så fort det onda försvinner kör jag igång igen. Jag tror det är lite bättre idag faktiskt...

Inga kommentarer: