fredag 11 september 2009

27:e November

Den 27:e november smäller det. Under högtidliga former skall jag ta emot min belöning för lång och trogen tjänst... Jag fick hem ett papper här om dagen, som jag skulle skicka tillbaka och kryssa i gåvan jag ville ha. Tre saker fick man välja mellan. Den klassiska Guldklockan, Kungliga Patriotiska Sällskapets Guldmedalj, eller ett presentkort på Valbo Köpcentrum... Efter noga övervägande kom jag fram till att jag väljer presentkortet. Klockor har jag, och medaljer har jag också sedan tidigare. Jag vet inte om det är någon som väljer medaljen, i såna fall vill jag veta varför man gör det. Klockan tar väl dom flesta skulle jag tro, men jag tar presentkortet och åker in till Valbo dagen efter och köper nåt riktigt onödigt. Eller kanske till och med nåt jag verkligen behöver... Nu vet jag ju inte hur mycket presentkortet är på, ett par tusen kanske, pengarna kommer att gå åt i alla fall...

1 kommentar:

Skogens drottning sa...

Ja där finns det ju några butiker att välja på så det är väl inget problem alls att bränna några tusen, gjort i ett kick skulle jag vilja påstå! Men köp något bra!!!

Ha det gott!