lördag 28 mars 2009

Slut På Säsongen

Så var det slut på innebandysäsongen för den här gången. Vi åkte ur i slutspelet direkt efter våra tre matcher. Sist hamnade vi också i våran pool. En poäng skrapade vi ihop, och dom vi tog poängen mot stannade också på en poäng men vi hade ju såklart sämre målskillnad. Det var kul ändå. En smäll till på handen jag skadade för tre veckor sedan fick jag också, men det var ingen fara, en blodblåsa på lillfingertoppen bara. Jag tror det vilar en förbannelse över min vänstra hand, det är bara den som skadas i alla möjliga situationer, den är lite ärrig och så där...

2 kommentarer:

KoppTe sa...

Jag iddes inte spela gruppjumbofinalen mot er eftersom chansen att gå vidare var borta. Kändes som laget inte nådde upp i samma nivå som mig idag....

Madonnan sa...

Innebandy verkar ganska tufft...tycker alltid någon gör illa sig ordentligt.

Men mkt röra på sig får man nog :D

Bra med motion också!

Ha det fint.