måndag 16 mars 2009

Sittplatser


Jag skrev ju igår att det skulle mycket till innan jag skulle sätta mig och kika på bandy. I morgon blir det så ändå... Jag ska sitta och se på bandy. Jag hade beslutsångest när jag beställde biljetter, jag har ju ingen aning om vilken sektion Västeråsklacken står, och jag hittade det ingenstans heller, så skulle jag välja någon av dom fyra ståplatssektionerna så skulle jag säkert hamna där i den där grisklacken, så jag tog det säkra före det osäkra och valde sittplatser istället... Dyrare och lite finare. Kavaj, vitskjorta och slips åker på. Knappast.

Hoppas SAIK vinner matchen, dom har chansen men det kommer att bli riktigt svårt. Jag vill gärna stå på Studenternas på lördag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Studnt???? Är det du det????

Anonym sa...

Oj student ska det stå

Peter sa...

Cammo: Svar Ja