onsdag 4 mars 2009

Nu Kommer Jag Att Få Skäll

Jag har inte gjort nåt nyttigt alls nu när jag haft så mycket tid för mig själv. Jo, jag har plockat ner i diskmaskinen, och det är ju alltid något, men jag får väl inget mindre skäll av sambon för det när jag kommer hem från jobbet ikväll :) Det får man ta. Efter mitt eftermiddagsskift är jag ledig till tisdag nästa vecka, så då hinner jag nog med en del skulle jag tro. Dom här timmarna har jag mest suttit vid datorn och kollat på en lektion i bildbehandling och övat lite, jag har legat 40 minuter på min shaktispikmatta, det var skönt. Fast min gröna spikmatta är nog effektivare, det biter lite mer i alla fall. Jag somnade på den där mattan också och vaknade när snusen ramlade ner i halsen på mig... Och så hittade jag en påse bilar med sursocker i skafferiet, den finns inte mer. Snart ska man ta sig ner till fabriken och jobba alltså. Jag tar bilen ner men får gå hem. Hoppas det är mindre halt ikväll, igår tog man sig knappt uppför berget på grund av halka.

När jag hade lämnat Oskar på dagis så åkte jag ner och handlade, och då såg jag en gammal farbror som halkade. Det såg ut som om han slog huvudet i gatan, men han reste sig upp och fortsatte sin promenad så det gick nog bra. Kepsen satt kvar på huvudet också...

1 kommentar:

Innebandy Enligt Mig sa...

Tycker det låter som en hyfsat nyttig dag om man jämför med min.
Hoppas du slapp skäll.