lördag 21 mars 2009

Fight Club

Min kusin har precis brottat ner sin motståndare, matchen tog slut när det knakade till i armen på kusinen, men han klarade sig bra och fortsatte tävlingen. Oavgjort fick han i sin andra match, resten får han berätta själv sen.


Har precis varit in till Gävle och kikat på nån kampsport. Mina kusiner var med, eller i alla fall den ena, den andra hade inte kommit in i systemet på arrangörklubbens dator eller nåt, så han fick inte gå någon match... Ja, jag vet inte vad jag tycker om sport som den där... Man går en match på fyra minuter och ska väl försöka få ner varandra och koppla nåt grepp som gör ont på den andra. Matchen tar slut innan fyra minuter gått om det är någon som får jätteont och ger upp, annars blir det oavgjort... Jag hann bara se två matcher med Jeppe, sen var vi tvugna att åka hem, det är ju bandy, fotboll och grejer på tv:n som jag måste se...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppsan, det var ju till det här inlägget kommentaren skulle vara ! :D