måndag 26 oktober 2009

Vilodag

Vågen visade -12 kilo i morse när jag kom hem fårn jobbet, och det är ju kanon, nu är det bara 8 kvar. Till att börja med. Men jag tar en vilodag från träningen idag, det blev ju ganska mycket igår, jag åkte ner till gymmet och körde en timme i roddmaskinen i pulszon 2, och av någon anledning fick jag ont i knävecket efter det, annars känns det bara bra. Och på kvällen sedan spelade jag ju en hård korpmatch i innebandy, så jag har ju gjort mig förtjänt av en vilodag idag tycker jag. Speciellt efter att ha jobbat en helvetes natt också... Dessutom fyller min moster år så vi ska ner dit och fika lite också. Bara kaffe för min del...

Någon snö verkar det inte komma. Än. Och väderleken är inte den att dom kan få till några spår på det konstfrusna skidspåret i Högbo heller, så man får väl hålla till godo med stavgång och roddmaskin. Ska det vara sånt här väder blir det väl mest rodd... Det är liksom enormt fuktigt ute, det känns som om man är under vatten när man går ut... Jävla pissväder.

2 kommentarer:

Skogens drottning sa...

Ibland önskar man att man bara fick det där procentpåslaget som det var förr, men har man individuellt satta löner måste man prata för sig.

Ha det gott

KoppTe sa...

Visade vågen på -12! Då behöver du väl knappast gå ner något mer. Visste inte att man kunde väga negativt:-)