söndag 25 oktober 2009

Idel Förluster

Ja, det blev bara förluster idag. Två i fotboll och en alldeles nyss i korpens innebandyserie. Eller det är väl egentligen bara två förluster som räknas på riktigt. Tidigt på eftermiddagen satte jag mig och kikade på stockholmderbyt i fotboll, med stora förhoppningar om att Hammarby skulle kunna ta poäng av sina motståndare. Det var nära men tyvärr gick inte det... Sedan kollade jag på Liverpool - Man United medans sonen och hans mamma var på bio. Jag hade även här stora förhoppningar om att United skulle ta med sig alla tre poängen hem, men dom förhoppningarna grusades också. United gjorde en skitmatch och fick inga poäng alls. Sen hade jag match själv i korpens innebandyserie, och där hade jag inga som helst förhoppningar på någonting, vi hade match mot Golfarna och det är också ett bra lag, men vi överraskade och hade ledningen hela matchen tills det var en och en halv minut kvar när dom kvitterade, sedan med 19 jävla sekunder kvar lyckas dom få in bollen bakom våran målvakt. Stryk med 6-5 i en annars rolig match... Jag gjorde förresten ett mål också och har nu fördubblat min målskörd mot förra året. Mitt mål betydde ledning med 5-3, men det räckte ju inte långt idag. Snart ska jag ut och jobba natt också, så det här har varit en jävla skitdag...

1 kommentar:

KoppTe sa...

Ungefär som min söndag var då med matcherna förutom att vi vann i korpen och jag slapp jobba natt efteråt...