söndag 11 oktober 2009

Prämiären Avklarad

Våran prämiär i korpens innebandyserie är avklarad. Den slutade med seger med 6-2 över Finlir... Ett boll hängde jag i nätet bakom målvakten, och är redan uppe i samma målskörd som förra säsongen. Jag siktar på att göra dubbelt så många mål i år. Min träning och viktminskning har gjort resultat, det var mycket lättare att springa fram och tillbaka över plan i år än det var förra året, då var jag slut efter en halvlek, nu orkade jag en hel match och kände mig hyfsat fräsch efteråt. Det blir nog ett kul korpår det här.

Innan matchen var vi in till Valbo och köpte en hylla på IKEA, och det tog några timmar att få ihop och upp den, det var bra uppvärmning in för matchen. Nu sitter hyllan ovanför tv:n, full med dvd-filmer. Jag hoppas den sitter kvar där imorgon när jag vaknar också...

Inga kommentarer: