söndag 4 oktober 2009

Inställt

Det blev inget marknadsbesök idag, vädret var uselt på förmiddagen, men sedan blev det uppehåll och jag tog en stavgångsvända på eftermiddagen. Uppehållet höll inte i sig hela tiden jag var ute, det började naturligtvis regna igen, men det gick bra i alla fall, lite får man stå ut med när man tränar till Vasan. Det var en månad sedan jag gick med stavar sist, ändå gick jag fortare än någonsin. Jag har ju gått fram och tillbaka till fabriken också, utom nattskiften, då åker jag bil... Och åtta kilo har jag blivit av med och det gör väl sitt till kan jag tänka. Och så har jag ju tränat på gymmet... Jag pratade med kusinen, han som ska med på Vasan, om vårat planerade träningsläger. Han lät lite nervös inför det som komma skall. Lite roligt tyckte jag. Kul ska det bli i alla fall. Tror jag...

Inga kommentarer: