måndag 12 oktober 2009

Snö

När jag cyklade hem från gymmet nyss föll det snöflingor från himlen, dock med en hel del regndroppar också, så snön hade ju inte en chans att ligga kvar. Men det finns hopp i alla fall. Bara det blir lite kallare så... Ju tidigare det kommer desto bättre, jag vill knäppa på skidorna på pjäxorna nu liksom och försöka få ihop ganska många mil innan 7:e mars. Nu är det en sån där vecka träningen kommer att bli lite åtsidosatt. Jag har tre eftermiddagar och då hinner jag inte träna, om dom inte säger på dagis att Oskar får komma till klockan nio istället för 13, men jag promenerar ju i alla fall till och från jobbet så jag underhåller i alla fall kondisen. Gott så... 9,5 kilo har jag gått ner, och minskat nio centimeter runt midjan. Inte illa.

1 kommentar:

Tvärslå sa...

Tycker du är superduktig.