torsdag 15 oktober 2009

Snart Helg

Ett till skift på fabriken, sen är det äntligen helg. Igen. Och snart är det jul också... Det blev lite bättre med träningen den här veckan än jag trodde. Oskar fick komma till dagis igår förmiddag, dom skulle ha gympa då på morgonen och dom ringde och frågade om han ville vara med, och det ville han. Han skulle klättre i ribbstolar och hoppa ner på madrassen. Bara det skulle han göra. Så jag hann ut och stavgå mina sju kilometer. Jag har haft som mål att komma under en timme, och nu var det nära, det fattades 35 sekunder, men det är ändå åtta minuter bättre än när jag började gå med stavarna i augusti... Träning ger reslutat verkar det som. På lördag och söndag vet jag inte hur det blir, jag borde ta tillfället i akt och träna båda dagarna, men det pågår ju en world cup i bandy i en stad nära mig, och jag hade väl tänkt ta mig in i alla fall på lördag se kvartsfinalerna, sen på söndag sänder dom ju på tv, så väljer jag tv:n så hinner jag med träningen då också. Det blir nog så... God Natt!

2 kommentarer:

Cammo sa...

Vad duktig du är som håller i träningen! det är bra att ha ett mål, annars tappar man motivationen rätt snabbt. Jag får ju gratismotion med barnvagnen, Ture måste vaggas till sömns, och det bästa sätter är att gå, gå, gå...pust..

Peter sa...

Cammo: Ja, jag kommer ihåg hur det var... Man kunde gå med vagnen i flera timmar, men Oskar somnade inte... Men satte man honom i bilen och åkte en sväng somnade han direkt.