torsdag 17 december 2009

Jullov

Nu har jag jullov i 18 dagar. Inte illa. Hur skönt som helst faktiskt. Och vinter har det blivit också, det var ju på tiden. Jag ska försöka att åka mycket skidor under dom här lediga dagarna så man kommer i form till den 7:e mars. Det ser ut som om jag kommer att klara mitt mål med att minska 20 kg i vikt också, det är bara fyra kvar nu, men det går lite saktare nu än det gjorde i början, men till Vasaloppet ska jag väl ha hunnit gå ned dom där kilona i alla fall...

Ikväll åker jag nog in till Högbo och åker skidor där, sen hoppas jag att någon har spårat här hemma någonstans också, så man slipper åka iväg varenda gång man ska åka skidor... Det har ju snöat rejält på morgonen, och det snöar fortfarande så man kan ju hoppas att det går att göra fina skidspår här också. 3 gånger har jag kvar på klippkortet i Högbo, om jag åker ikväll, men så får det väl vara då, det är lite värre för min kusin som köpte ett 10-kort i måndags, och där han bor såg jag att dom hade åkbara spår redan... Snacka om dålig timing... Nu ska jag spela Lego-Batman med sonen säger han, och så ska jag slänga in en tvätt i tvättmaskinen också, och sedan blir det väl snöskottning också.

Inga kommentarer: