torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!



Ja, så har det gått ett år igen då... Det går fort nu för tiden kan man säga. Det har varit ett bra år med mycket glädje, och tyvärr lite sorg på slutet. Jag har inga nyårslöften, såna kan jag ändå inte hålla, men jag har satt upp några mål inför året som kommer, men det gjorde jag för länge sedan, och än så länge ser det ut som om jag skulle kunna lyckas med dom.

I morse var brorsan och jag ut i skidspåren igen, men det blev inga tre mil, vi nöjde oss med 18 km. Lillebror var lite sliten sa han... Imorgon blir det en vilodag, men lördag kör vi igen, i alla fall jag, och kör jag själv blir det nog lite längre, det börjar bli dags för det nu.

Ja, nu ska vi väl fira in det nya året här hemma i hemmets lugna vrå. Vi hade planerat att göra det med kompisar, men nu blev det ju som det blev, så vi blir hemma bara. Man ska aldrig underskatta en mysig hemmakväll. Gott Nytt År på er!

Inga kommentarer: