söndag 20 december 2009

Hockey

Idag har jag varit nere i ishallen och kikat på match, det är inte så ofta jag är det nu för tiden. Jag kikade på Hofors - Brynäs 11 åringar som hade en riktig batalj, och Brynäs gick segrande ur striden. 1-3 blev resultatet och det var väl rättvist. Kusinens son står i mål i Brynäs så det var därför jag var ner och kikade. Naturligtvis höll jag på Brynäs också. Kusinsonen byttes in efter halva matchen och släppte inte in ett skott, det var alltså han som stod första halvan som släppte in målet Hofors gjorde.

Nån skidåkning blev det inte idag, men imorgon så blir det nog en tur igen om vi inte ska julstöka här hemma. Men jag hade tänkt mig att åka på morgonen, med risk för att få spåra själv då, det snöar ju för fullt, precis som det gjort hela dagen här...

Inga kommentarer: