onsdag 10 februari 2010

Vad Ska Man Göra..?

Snuvan, den värkande halsen och dom värkande öronen gör ju så att jag måste vila, eller jag har i alla fall valt det för att förhoppningsvis få det att bli bättre. I och med att sambon går skift nu, och jobbar förmiddag, och jag ska ut i eftermiddag så lämnas ju Oskar på dagis klockan nio, och då skulle ju jag hinna med några mil på skidorna innan jag ska ut och knega, men nu sitter man här och är handlingsförlamad, jag kan inte ta mig för med nånting känns det som, jag har suttit på Face book och spelat mitt favoritspel, Bjeweled Blitz så ögonen blöder, och nu sitter jag här och skriver om ingenting... Kanske borde göra nåt nyttigare istället...

Seedningsstressen börjar bryta ner mig. Jag är ju anmäld till Bessemerloppet och kommer att köra det, men jag såg att Daniel Thynell ska köra det också, och det gynnar väl knappast seedningen skulle jag tro, eller så gör det det... Halvvasan är ett annat alternativ, och det ska tydligen vara det lättaste loppet att seeda upp sig i startleden i. 4,5 mil, den första tredjedelen går i stort sett utför hela vägen ner till Oxberg, men frågan är om man hinner återhämta sig till det riktigt långa loppet på fem dagar... Det borde man göra... Vi får se hur det blir.

Inga kommentarer: