torsdag 4 februari 2010

Jävla Skit!

Ja, nu sitter man här med en förkylning som jag vill ha snabbt bot på. Huvudet värker, öronen värker, det gör ont i halsen och näsan rinner... Det här är inget jag behöver för tillfället, på söndag ska det vara fint väder och då åker jag till Gävle och kör Gavleloppet på mina skidor. Uppladdningen är ju inte den bästa, och frågan är om jag kommer att kunna åka överhuvudtaget. Jag siktar på det i alla fall. Det blev ingen skidåkning igår, och det blir ingen idag heller och kanske inte ens imorgon. Finns det någon som har en dunderkur mot förkylning? Skulle behöva en sån nu... Jag tyckte så synd om mig själv igår att jag smällde i mig en påse plockgodis, men det hjälpte ju inte...

7 kommentarer:

EsoxHunter sa...

Flytta ut familjen i garaget och svep en halvliter whiskey. Glöm söndan.

Cammo sa...

Hoppas du kan åka så att du slår skrytkusinen och hamnar i startled 7!!!

EsoxHunter sa...

Nu är det så att jag inte alls har skrytit, det är Peter själv som påstår att jag skryter.

Peter sa...

Vart har jag sagt att H-40 skryter..? Jag tror Cammo känner honom ganska bra ändå...

Cammo sa...

Hahha, H40, det räcker med att läsa din blogg! ;)
Intressant läsning får nog lov att fortsätta följa ditt skryt, kan ju inte missa rapporten från Vasan!

Magnus Thorn sa...

Förkyld som fan jag också.. Bara vitlök som hjälper.

EsoxHunter sa...

Kärringar!!!