torsdag 11 februari 2010

Det Var Då Fan Också...

Jag bestämde mig för att ta en rövare, och chansa på att åka Halvvasan med risken att inte hinna återhämta sig fram till Vasaloppet, men när jag skulle anmäla mig var loppet fullt... Vad fan är det med folk..? Så då blir det till att slita ont i Bessemerloppet trots allt, och dit är jag ju redan anmäld, det får bära eller brista. Eller också får man leta efter startplatser till Halvvasan från folk som inte kan eller vill åka...

Idag har jag också vilat. Oskar och jag har varit till sunkiga Parkbadet i Sandviken. Vi badade i tre timmar, och det var nästan bara han och jag där, plus en liten familj till som bara var där en timme ungefär. Det hänger grejer på kaklet i bassängerna där i äventyrsbadet, det ser ut som någon kastat Kresto, en sån där tvål som vi tvättar oss med på jobbet, på kaklet, och så sitter det kvar där, jag tycker det ser lite småäckligt ut. Men dom håller på att renovera och greja nu så det kanske blir bättre där så småningom. Efter badet åkte vi in till en sportaffär i stan, jag skulle kolla om mina glas till glasögonen kommit, men det hade det inte, imorgon så kanske dom kommer. Men jag gick inte tomhänt därifrån i alla fall, jag fick med mig ett paket med Enervit GT tabletter, såna som motverkar kramp och ger en lite energi... En lager 2 tröja från Craft blev det också, jag kunde inte låta bli, den var nedsatt 200:- och jag behöver den.. Sen blev det Mc Donalds som vanligt innan vi åkte hem. Oskar somnade på vägen hem, och det hade jag också velat gjort, jag är ganska trött... Men jag körde ju bilen så det gick liksom inte att sova då....

Imorgon, kanske jag kan åka skidor igen, vi får se...

1 kommentar:

kentAA sa...

Ska man bada är det Borlänge som gäller, Sandviken suger numer..