söndag 14 februari 2010

Hippare Hoppare

Igår var vi på melodifestival i Sandviken. Festligt värre. Det var roligt att vara där, även om inte bidragen höll högsta klass, vilket dom sällan gör. Det var väl ingen överraskning att Andreas Johnsson gick vidare till globen, och inte heller att Erik Saade gjorde det. Själv hade jag röstat på Dogge och Andra Generationen, dom var roligast och bäst, enligt mig alltså, dom flesta höll tydligen inte med, men så är det ju för det mesta. Efter festivalen blev det rusning ut till bilen och fort hem och kika på skidskyttet, men det var inte så mycket att se, vallateamet hade visst misslyckats med svenskornas skidor så det blev fiasko. Synd...

För min del blir det vila idag också, femte dagen utan skidåkning och det börjar kännas rejält frustrerande nu. Men det är som det är... Imorgon åker jag ut en vända i alla fall, jag tror det jag har blivit så pass bra då att jag kan köra ett pass, det är tre veckor kvar nu, och jag ska hinna få ihop 20 mil skidåkning till tänkte jag., och det blir nog minst hälften av dom den kommande veckan som avslutas med 5,2 mil Bessemerlopp.

Inga kommentarer: