söndag 7 februari 2010

Rätt Låt Kom Sist

Ja, som vanligt satt man ju där framför tv:n och kikade på melodifestivalen, jag hade ju andra alternativ, bland annat ett 50-årskalas, men jag har ju varit sjuk nästan hela veckan och hade funderingar ända in i det sista om jag skulle kunna köra seedningsloppet idag, men så blev det inte... I alla fall så tycker jag rätt låt kom sist. Jenny Silvers bidrag var nog fan i mig det sämsta jag hört någongång i den där tävlingen. Riktigt pinsamt var det... Vilken var bäst då? Inte vet jag.... Pain Of Salvation var bra i alla fall och dom kom ju till andra chansen åtminstone, sen tyckte jag det var lite roligt att Salem Al Fakir gick direkt till finalen, annars var det väl inte så mycket att hurra över, det blir aldrig så bra som Ugglas Johnny Rocker, men lördagskvällen gick i alla fall...

Nej jag bestämde mig för att inte köra seedningsloppet i Gävle idag, jag tog en lite lugnare tur i skidspåren här hemma istället. 17,5 km körde jag, men i veckan blir det längre pass. Om två veckor är det Bessemerloppet och jag får väl hoppas på det, för det verkar vara det enda lopp jag skulle kunna köra innan Vasan, annars får man väl snällt ställa sig i det sista leden och glida med uppför backen innan man kan börja åka skidor.


Inga kommentarer: