onsdag 8 juli 2009

Spikmattan

Spikmattan funkar, i alla fall för mig, trots att det saknas vetenskapliga utredningar på det, och trots vad professorer säger. Folk har ju använt sig av spikmattor i alla tider, så det är klart att dom har nån effekt av nåt slag... Jag har en muskel i ryggen som ständigt är spänd, svälld och ömmar, det känns som den är under ansträngning liksom, men sedan jag började ligga på spikmattan så har svullnaden gått ner och värken försvunnit. Konstigt va? Ligger jag inte på mattan på ett några dagar så är allt tillbaka igen. Så för mig funkar den fint och är nästan oumbärlig, och folk får ju gärna kalla mig "lättlurad som gått på det där", men det är väl folk som är rädda för förändringar och att testa nya saker som säger sånt.

1 kommentar:

kentAA sa...

Beroendeframkallande med andra ord?