söndag 12 juli 2009

Inget Särskilt

Jag sitter bara här och gör inget särskilt alls. Oskar och hans mamma har cyklat iväg till en kompis, och kvar blev jag. Jag var ner och handlade lite saker jag egentligen inte behövde, men jag avstod godis idag, och köpte bananer istället, det var duktigt. Träffade en jobbarkompis som har varit i Göteborg på semestern, och ska dit igen och han lovade sol där nere, och det lovar ju gott eftersom vi åker dit i helgen, om vi inte får sol före det så skall det i alla fall vara det där nere i helgen. Men med min tur så vräker väl regnet ner då också...

Men nu så... Drömmer jag eller? Jag ser sol och blå himmel...

1 kommentar:

Skogens drottning sa...

Ensam och övergiven du också? Jag med... högst självvalt i och för sig... och rätt skönt när man mår lite tjuvtjockt så där!
Man får väl kanske skylla sig själv när man vadar runt i skogen och blir dyngsur - är huvudet dumt...

Ha det gott!