måndag 13 juli 2009

Solig Morgon

Jag vaknade upp av att solen lyste in i sovrummet, det var knappt man trodde det var sant, men det var i alla fall ingen dröm... Men nu börjar molnen hopa sig på himlen igen, det ska ju inte vara för bra väder när man har semester liksom. Det blev inget komma igång med träningen heller, eller jag åkte i alla fall inte ner på gymet som jag tänkt, det kanske blir lite powerwalking istället lite senare idag. Om det inte blir regn...

Det börjar bli dags att boka rockkryssningen till hösten också, men banden som presenteras nu på temat Svenska Höjdare är inget vidare... Anders F Rönnblom och Pugh är ju bra i alla fall, men det ska presenteras flera band inom kort står det, men så har det stått ett bra tag. Det skulle ju vara bra om dom hade det klart när man fick börja boka, men det hade dom inte i år heller. Träd Gräs och Stenar ska man ju se också, men sen är det inte mycket att hurra för. Trettioåriga Kriget, Motvind, Asoka och husbandet på båten, Cecilia and the happy happies, dom sistnämnda är ruskigt bra, men dom spelar alltid när jag har somnat... Jag väntar mig att Perssons Pack, Dag Vag, Stefan Sundström och Nationalteatern ansluter, men det är bara en önskedröm skulle jag tro. Roffe Wikström är med, Mattias Hellberg & TWM, Torsson och Torkel Rasmusson & Kjell Westling (vad nu det är för några..) likaså, men dom flesta är inga Svenska Höjdare för mig... Men det blir nog kul ändå.

Inga kommentarer: