onsdag 1 juli 2009

Felia

Han: Hej jag heter ***** ****** vad kan jag hjälpa till med?
Jag: Hej jag heter Peter, vi har problem med bredbandstelefonin, vi felanmälde i fredags och det är inte åtgärdat...
Han: Jag ser att du ska få Ruckusarna utbytta
Jag: Ja, men det är ju till digital-tv:n
Han:....Ja, men det står här att ni ska få nya Ruckusar.
Jag: Ja, men det är till digital-tv:n, det här gäller bredbandstelefoni...
Han: Jag ser ingen felanmälan på det, jag ser att ni ska få nya Ruckusar...
Jag: Ja, det ska vi få, till digital-tv:n som inte heller funkar, men vi felanmälde i fredags och igår pratade vi också med nån...
Han: Jag ser inge felanmälan här
Jag: Nähä, men då gör jag en felanmälan igen då. För bredbandstelefonin...

Fan jag blir galen på dom där i telias support, men snart kanske vi kan använda både telefon och titta på tv...

1 kommentar:

Skogens drottning sa...

Taget!!! Nu jäklar :)

Själv ligger jag "bara" 15 kg över dåtidens vikt och då var jag mager som en skata (fasen är skator magra, eländigt mager var jag) är inte överviktigt men all vikt sitter på magen, kondisen är usel, röker för mycket och rör mej helst för ltie.... jo du, vi har ett styvt jobb framför oss !
Och du... jag har ingen deadline :)