fredag 31 juli 2009

Medelhavsvärme

Det har utlovats medelhavsvärme, så nu väntar jag med spänning på den och hoppas på att få känna av den någongång under mina två sista veckor i frihet. Ryssvärmen som skulle komma blev man ju lurad på, den försvann väl någonstans på vägen, men nu håller jag alltså tummarna igen...

På morgonen har jag fått hjälpa Oskar med att spela spel på datorn, det är alltså inte bara jag som är glad att burken är tillbaka... Jag hatar spel på datorn, men inte sonen alltså. Sen har jag kikat lite på sim-vm också, och hört tjatet om den nya simdräkten. Det är ganska upprörande att man orkar hålla på. Såg dessutom ett klipp från vm 1994 där Frölander tog silver på 100 meter fjäril iklädd ett par minimala badbyxor. Varför simmar dom inte i dom fortfarande, när dom nu är så rädda för utveckling i simsporten..?

1 kommentar:

Cammo sa...

Jag har hört att det ska bli regn i helgen jag....hoppas du har rätt...