onsdag 13 maj 2009

Nästan Färdig

Nu är jag nästan färdig med min sista inlämningsuppgift... Blir jag godkänd kanske jag stolt visar upp den här på bloggen till och med... Det fattas en bild, och den måste jag ju ta på nåt vis, en är färdig, och en annan vet jag inte riktigt om den är färdig eller inte. Jag blev lite osäker på min skärm, det är lite kass så jag får ta med bilderna till nån som har en riktigt bra skärm och kika på dom där innan jag lämnar in dom...

Annars är jag ganska pigg efter nätterna, det blir väl så, man vänjer sig. Jag fick vara "urlastare" natten som var. Ett riktigt glassjobb. Fast det kan man inte tro när man ser originalet, som är där annars, jobba, även när vi har sån körning vi hade inatt. Han springer som en tetting och det är fel på kran och dom man delar kran med. Det är riktigt underhållande. Fem urlastningar tror jag att jag gjorde på hela skiftet, emellan kunde man sitta och slappna av eller göra nåt annat roligt... Två förmiddagar kvar, sen är det äntligen helg.

1 kommentar:

Tvärslå sa...

Inlämningsuppgiften vill man få se :)