lördag 2 maj 2009

Formidabelt

Har just bevittnat en förnedring utan dess like. Barcelona körde över Real Madrid på bortaplan. Det var uppvisning från början till slut. 6-2 vann Barca med till slut, men om inte Casillas i Realmålet varit så bra hade dom gjort sex mål till. Jag ljuger inte. Real tog ledningen i matchen, men sedan var det bara ett lag på gräsmattan. Det var underbart. Jag skulle bli förvånad om Chelsea slår ut Barca på onsdag i Champions League, jag räknar kallt med att United får möta spanjorerna i finalen senare i maj. Men frågan är om jag inte hellre ser Arsenal bli så där förnedrade istället för United, jag kan nämligen inte tänka mig att något lag har en chans i den finalen. Det var fotbollskonst på högsta nivå ikväll, signerat FC Barcelona. Jag ser fram emot CL-finalen! Och whiskyn var god den med...

Inga kommentarer: