måndag 4 maj 2009

Fy Satan

Det blir till att hålla sig undan från svärfar dom närmaste dagarna. Elfsborg lyckades ju spöa Blåvitt ikväll, och det var ju inte så jag hade tänkt mig den matchen. Svärfar håller ju stenhårt på Elfsborg, och jag orkar inte med hans kommentarer för tillfället, så jag håller mig undan några dagar tills han glömt bort det här.

IFK är ojämna verkar det som, det är för mycket valpar i laget och det kan inte vara bra. Speciellt inte när man beter sig som en valp och drar på sig två helt onödiga gula kort och blir utvisad (Sebastian Ericsson). Jag hoppas han fick sig en rejäl utskällning av tränarduon. Själv tycker jag man borde plocka bort honom helt och sätta in Tomas Olsson istället, men det är ju inte jag som bestämmer... I nästa match, mot Gefle, kräver jag vinst igen, annars är dom helt lurade på guldet...

1 kommentar:

Cammo sa...

Jag hoppas GIF vinner, de är på G nu!!!