fredag 8 maj 2009

Bapelsin


Idag har jag haft roligt i Photoshop... På distanskursen fick jag lära mig att göra en bapelsin, eller in fotoillustration som lektionen hette. Tre olika bilder blev den här fina bapelsinen. Det är skitkul att hålla på i photoshop, men jag vet inte om jag kommer att hålla på så mycket med just det här, lektionen jag gjorde idag är egentligen en valfri grej. Restaurering av gamla slitna foton var också roligt, så vi får väl se vad det blir i framtiden. Nu måste jag koncentrera mig på slutuppgiften känns det som, och bli godkänd på den, sen är jag klar photoshoppare...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Inte bapelsin men PS

Innebandy Enligt Mig sa...

Hej kompis
Åh, vad kul att kunna ett bildprogram. Jag varken kan eller har ngt...
Fråga: Får min dotter låna bilden till sin blogg?
Maila gärna svar, min e-postadress finns i min "header".

KoppTe sa...

Skicka bilden till Ulf Elving så kanske grabben som svarade Bapelsin på frågan om frukter på B kan vinna retroaktivt...

Josefin sa...

det är ju så j-vla kul

kentAA sa...

Snyggt!