måndag 4 maj 2009

Gott Och Blandat

Mitt första mellanmål idag bestod av en jätteliten påse gott & blandat. Kylskåpet är visserligen fullt av frukt men, eftersom det inte spelar nån roll efter den sista tidens forskning så får nog frukten ligga kvar där ett tag. I dag ska jag jobba också, men nån frukt tar jag nog inte med mig nu, jag stannar vid kiosken på vägen ner och köper två påsar godis istället, det funkar lika bra.

Vi går in i en helvetesperiod på fabriken nu, i alla fall vårat skiftlag. Dom två första eftermiddagarna går väl an, men sedan har vi två nätter, efter dom är det lite helgledigt innan man gör tre nätter till. Sinnessjukt. Precis när man återhämtat sig så ska man börja om... Det är inte nog med det, efter dom tre nätterna gör vi två förmiddagar... Man kommer hem 06:00 och sen börjar man jobba ett dygn senare... Jag ska bara försöka överleva den här perioden.

1 kommentar:

Tvärslå sa...

Äsch det där med socker det ger jag inte mycket för, iaf så får man ju i sej nyttigheter i frukt också MEN med tanke på hur du ska jobba så kan du säkert behöva lite av varje.
Glöm inte att andas.