onsdag 20 maj 2009

Home Sweet Home

Vi har varit i Västerås sedan igår, men nu är vi hemma igen. Vi hälsade på Sambons syster och hennes barn, en liten och en vilding som är större. Oskar och han lekte och bråkade hela dagen igår och tills vi åkte hem idag. Jag fick springa gatlopp efter ungarna då den större snodde Oskars cykel. Oskar blev så klart galen och sprang efter utan skor, jag försökte ropa tillbaka dom, men det var lönlöst, jag fick rulla igång fläsket och springa efter. Långt sprang jag och fick skrika det värsta jag kunde när dom kom till en korsning och en stor lastbil var på väg att svänga in på våran gata. Oskar stannade i alla fall, men han flyttade det sig inte. Han stod där mitt i vägen och tokskrattade, och lastbilen fick snällt vänta tills han makade sig undan... Nu sover i alla fall sonen, han somnade i bilen när vi nästan var hemma så det var bara att lägga in honom i sängen. Perfekt.

1 kommentar:

Tvärslå sa...

Fy sjutton vad läskigt.
Ungar kan verkligen ge en gråa hår...