torsdag 11 juni 2009

Thåström Hägrar

Jag har bokat biljett till torsdagens peace and love i Borlänge den 25/6. Det är Thåström så klart som är huvudnumret den dagen, samtidigt som det var mycket annat att se. Jag lillebror och Jonken tar tåget till festivalen, hur vi kommer hem vet jag inte, vi kanske åker med Kopp... Sen såg jag att dom behövde cyklar där. Lånar man ut en cykel så får man en endagarsbiljett. Jag har en dom kan behålla, det var ju lite man ville se på fredagen också liksom, så jag kanske ger min hoj till P&L istället för att slänga den på soptippen...

Sen såg jag att Man United accepterat ett bud på nästan en miljard för Ronaldo. Klart som fan att man tar dom pengarna istället för att behålla den där lipsillen, jag kommer inte ens att sakna honom... EN MILJARD, smaka på det...

3 kommentarer:

Cammo sa...

Ojdå, så Jonken kommer hemåt också! Det var som faaan!

Anonym sa...

Vi ska fan ha en helt underbar dag,vi ska liksom kämpa oss tillbaka i tiden för en dag!
Jonken.

KoppTe sa...

Åker jag hem så får ni åka, vilket det lutar åt, jobbar nog in fredagen under veckan tidigare:-)