fredag 12 juni 2009

Jag Avstår

Det blir nog att jag avstår den sjunde och avgörande matchen i NHL-slutspelet. Den börjar två i natt och vem orkar bry sig egentligen..? Jag hade i alla fall nästan tänkt kika, men jag känner att jag är helt slut efter den här veckan med tre nattskift och två förmiddagar, och Oskars Uppsalakusiner är här hos sin farmor, så vi ska väl dit ner ganska tidigt imorgon kan jag tänka. Det är Street Race, lagligt, där nedanför dom också, om vädret är som det ska, det är det inte nu kan jag säga så det är väl stor risk att räserbilarna inte får köra imorgon. Mig kvittar det, men det hade säkert varit störtkul för ungarna...

2 kommentarer:

KoppTe sa...

Jag kollade på matchen halv åtta i morse från hårddisken, gick bra det med. Då kunde man ju spola när det var avbrott-)

Peter sa...

Själv kollade jag på text-tv så slapp jag titta på en match som redan var färdigspelad.